I’m blue…

Despre muzică, Despre orice altceva

I’m very blue…

Cred că abia acum am început să realizez ce se întâmplă de fapt… La sfârşitul săptămânii am fost luată de vârtej şi n-am avut prea mult timp de gândire…

Abia acum simt cum un colţişor de inimă este îndoit, cum un ochi îmi lăcrimează, cum regretul îşi face loc în sufletul meu… Nu ştiu acum ce e mai bine… Să nu visezi, să nu speri, pentru a te proteja de regrete şi disperare, sau să speri, să visezi, chiar cu riscul de a-ţi vedea speranţele şi visele spulberate… Dar până la urmă, dacă nu am avea un vis pe care să vrem să-l vedem împlinit, de ce am mai trăi? Să fim nişte roboţi?

Ce mă doare cel mai tare e că am fost atât de aproape… Aproape că mi-am atins visul cu mâna… Aproape că l-am împlinit… Ce mă îngrozeşte e că nu ştiu dacă aş mai fi în stare să fac acest lucru încă o dată… Ce-mi sfâşie sufletul în două e că acum e prea târziu să schimb locaţia

Dar sper… încă mai sper că voi vedea într-o bună zi Motorhead într-un concert, poate chiar în România…

Eu am declarat ziua de 3 august 2006 ziua Motorhead şi sper să găsesc un prieten drăguţ care să-mi împrumute un mp3 player😉 şi toată ziua, pe 3 august, voi asculta Motorhead…😆 Altă problemă ar fi că nu ştiu unde voi asculta Motorhead… pentru că încă nu ştiu cu ce voi pleca… Dar se rezolvă asta… sper…😆

Lasă un răspuns

