Duminica

Despre animale, Despre cărţi, Despre filme, Despre fotografii, fotografi, aparate foto..., Despre munca, Despre muzică, Despre orice altceva

Duminica mi-ar place să mănânc îngheţată, prăjituri, să beau ceaiuri reci şi să văd filme vechi… sau să citesc o carte bună…😆

M-am plictisit… Nu-mi place să trebăluiesc prin casă, parcă nici de calculator nu am chef… La TV nu am ce să văd… Bine că ies în parc cu câinii… Poate mă mai înviorez…

Şi aş avea atâtea de făcut… dar n-am chef… E duminică azi, e ziua de lenevit, pentru că luni o iau de la capăt… Dar e şi ultima săptămână… Ultimile 5 zile înainte de concediu…😆 Vreau să mă distrez, chiar dacă nu a ieşit totul aşa cum am vrut, chiar dacă mi-am văzut visul prăbuşindu-se, cu aripile tăiate…

Vreau să mă duc la delfinariu, cu toate că nu prea sunt de acord cu animalele ţinute în captivitate pentru amuzamentul oamenilor, vreau să văd pădurea de piatră de lângă Varna, să vizitez câteva muzee şi biserici şi… să casc gura prin magazine… Nu că aş crede că cine ştie ce chilipiruri voi găsi acolo sau că nu voi da peste aceleaşi turcisme şi chinezisme de aici… Doar aşa… de distracţie… O să mă duc să văd şi celebra staţiune care a sucit minţile românilor, aka Albena… Ce-o fi acolo atât de special, nu ştiu… Şi chiar mă bucur că plec din ţară… Pentru că nu o să mă mai car cu fierbător, cu castronele, cu farfuriuţe… doar ca să fie acolo, pentru o cafeluţă, o salată etc…. Dimineaţa o să-mi beau cafeaua la o terasă, pe plajă… O să mă uit la bulgarii care se duc la muncă😛 iar eu o să-mi savurez cafeaua şi micul dejun… Seara probabil voi căuta o altă terasă, sau un restaurant în care să se asculte muzică bună, apoi probabil o să mă plimb pe plajă… Vreau să fac multe poze, să surprind viaţa şi frumuseţile de acolo… Chiar m-am pregătit asiduu pentru fotografii… Am mai cumpărat un set de acumulatori, cu încărcător, pentru ca nu cumva să rămân în pană… Dar asta era înainte, când mă găndeam că voi sta nopţi întregi la concerte şi nu mă vor ţine bateriile pentru a surprinde toate momentele… Şi vreau să aflu de ce s-a anulat şi Monsters of Rock şi apoi şi concertul Motorhead şi Saxon… Dar nu vreau totuşi ca această întâmplare să-mi umbrească vacanţa…

M-am îngrozit un pic de acest concediu… În primul rând din cauza zvonurilor care circulă despre bulgari, cu poliţiştii corupţi care te opresc doar ca să stoarcă bani de la tine, cu atacurile asupra maşinilor străine… În al doilea rând… din cauza limbii şi scrierii lor… Eu nu înţeleg o boabă… şi-mi este un pic groază… Oare au şi ei meniurile scrise în limba engleză? Sau numele străzilor… Apoi m-am gândit că nici măcar la televizor nu mă voi putea uita pentru că nu voi înţelege nimic… Nu voi vedea decât imagini… Sper măcar să aibă un ziar în limba engleză, sau ceva… să nu pierd legătura cu lumea complet…

E, dar nu-i momentul să-mi fac probleme… Nu mai am decât 5 zile şi intru în concediu şi 7 zile şi plec…😆

Lasă un răspuns

