Nu am chef azi…

Despre fotografii, fotografi, aparate foto..., Despre munca, Despre muzică

nu am chef de nimic…

Sunt încă ameţită, tulburată, supărată, obosită, nostalgică, visătoare dar şi bucuroasă şi plină de speranţă… Cum se poate întâmpla aşa ceva???

Păi… Supărată cred că ştie toată lumea de ce sunt…😦

Iar ameţită sunt pentru că…😳 am băut cam multă bere aseară… Şi bucuroasă, tot pentru aseară sunt…😛 Nu-s bucuroasă că am băut bere…😆 Sunt bucuroasă pentru că am fost la concert şi mi-am mai revenit după lovitura fulgerătoare primită ieri… Întotdeauna mă simt bine după un concert (un concert susţinut de trupele / artiştii ce-mi plac, nu orice concert…). Parcă mă încarc cu energie… pozitivă. Şi chiar aveam nevoie de aşa ceva… Thank you, A. G.!!!

AG - Yellow Club 21.07.2006Îmi plac concertele lui A. G., mai ales cele din cluburi… De ce? Poate pentru că timp de 2 – 3 ore mă gândesc că sunt undeva departe, în America, în New Orleans, într-un… cum s-ar spune… „bar de negrii”😆 ascultând muzică de calitate, eu savurând un cocktail pretenţios şi el un „whisky on the rocks”… Dacă mâine ar mai fi un concert, sigur nu aş lipsi…😆 De fapt de aici a plecat şi o discuţie cu unul din colegii de la muncă…😀

– La ce concert te duci?
– La A. G.
– Păi n-ai mai fost acum ceva timp??? (n.a.😆 – în… aprilie, cred…)
– Ba da, şi?
– Păi… nu ştiu, ziceam şi eu aşa…

E, asta e… Urmărind concertele lui A. G. din Bucureşti am mai trecut pe lista de „vizitate” câteva cluburi din Bucureşti:

– Yellow Club – club drăguţ, accesibil, nota 10 pentru muzica ce au pus-o după concert, până în momentul în care au început antrenamentele (oh, yes, this means… manele) pentru nunta din seara asta… Oricum era târziu în noapte şi cred că vroiau să scape de ultimii muşterii… După ce se intră în post😆 , vreau să-l mai vizitez, să văd ce muzică se ascultă… şi am impresia că se mănâncă şi bine acolo…
– Club Tiffany – intim, dar… mult prea scump… Nu am reuşit să-mi dau seama ce muzică se ascultă acolo… Mi-a creat impresia că este un club pentru cei trecuţi de prima tinereţe, ideal pentru întâlnirile cu amantele…😆
– ONX Club – nu e pentru mine…😆 Nu-mi place muzica house şi nu-mi plac cei care dansează pe mese… Să fie la ei acolo, în Regie…

Şi uite aşa, dezamăgită de bulgarii corupţi şi cu pofta de concerte redeschisă (când o fi următorul concert A. G.???😆 ), mă trezesc, în mijlocul verii, că mi-e dor de Lăptărie…

Lasă un răspuns

