Vine vacanţa…

Despre munca, Despre muzică, Despre orice altceva

Acum îmi dau seama că nu mi-am pus niciodată întrebarea „de ce vacanţa venea cu trenul din Franţa???”.

Whatever… De oriunde ar veni, o simt… Este aproape, pluteşte în aer…

Luni dimineaţă m-am trezit surprinzător de odihnită şi liniştită… Azi la fel… Sunt calmă, zâmbitoare, împăciuitoare… De la vacanţă o fi? Sau o fi din cauză că, pe măsură ce trec zilele şi mă apropii de visul meu, voi fi absolut liberă??? Liberă să-mi dau demisia…😆 Am strâns din dinţi doar pentru a-mi împlini visul… Nu ar fi fost un moment potrivit să stau acasă, căutându-mi de muncă, consumând la fel de mult dar având veniturile înjumătăţite…😆 Nici nu puteam renunţa la visul meu… Pentru că un concert Motorhead în România nu cred că aş fi putut vedea prea curând (asta ca să nu fiu de-a dreptul sinistră şi să mă gândesc la Lemmy care are o „vârstă”, pe care nu prea o arată…😉 , dar totuşi e o vârstă… iar excesele din tinereţe… se simt ele cumva…).

Şi dacă luni m-am trezit atât de odihnită şi de liniştită… săptămâna nu putea începe decât bine… Aşa se face că aseară am aflat un zvon (dă Doamne să fie adevărat!!!). Rolling Stones va concerta în România într-una din lunile anului 2007.😆

Azi a continuat starea de-a dreptul euforică aş putea spune (de mult timp nu m-am mai simţit aşa bine…). Şi-aşa mă trezesc în faţa chioşcului de ziare, cumpărând „Dilema Veche”… când… ochii îmi fug pe un catalog😆 nu de cosmetice…😆 ci un catalog moto… Îl cumpăr… Îl studiez, plină de interes… Şi descopăr că, poate, anul viitor îmi voi permite un chopper / cruiser / un motor de stradă… something… Momentan, ce-mi pot permite e să fac şcoala moto…😆

Ce vă spuneam??? E prea perfectă săptămâna asta… Acum am aflat că o să-mi cumpăr laptop…😀 Oau! Ce prieten am!!!😛

Azi e marţi… Miercuri şi joi nu ştiu ce se mai poate întâmpla… Dar vineri ştiu ce-o să fac şi nimeni nu-mi poate strica ziua de vineri…😀 Vineri mă duc în Yellow Club (ştie cineva cum e pe-acolo???)… E concert A. G. Weinberger…😀

Totuşi, acum că am pus totul pe… „hârtie”, îmi dau seama că e ceva suspect… E prea bine, prea perfect, prea OK…😆

E, aşa o fi când vine vacanţa. Şi sunt sigură că până vineri… voi fi contactată şi de potenţialii angajatori care mi-au pus mintea cea întortocheată la contribuţie cu testele lor de personalitate şi perspicacitate…😆 şi m-au plimbat din interviu în interviu…

Lasă un răspuns

