Sticluţe, borcănele, tubuleţe, cutiuţe…

Despre orice altceva

Azi am aruncat o privire prin casă… Şi m-am înspăimântat când am văzut că majoritatea obiectelor aflate într-o dezordine feminină… îmi aparţin…😳 O sticluţă cu ojă lângă PC… Expirată, probabil… Nu-mi aduc aminte când am folosit-o ultima oară. Pe bibliotecă tronează alte trei sticluţe cu diverse tratamente, tot pentru unghii… Încă sunt în termen😆 … Acum e jale… În baie, pe maşina de spălat😳 tot felul de tuburi şi tubuleţe, cu măşti de faţă, de păr, creme, uleiuri, balsamuri… Borcănele cu alte creme… Sticluţe cu loţiuni, spumă de baie, săruri de baie, balsamuri… Unele sigur sunt expirate şi mă uit la ele, nu le-am mai folosit de mult… Dar parcă nu-mi vine să le arunc… Creioane, rujuri, rimeluri… Of, cât de greu e să fii femeie… În dormitor… Am, în sfârşit comoda mea… Cu o oglindă mare, rotundă, şi cu un scăunel pe care să mă pot aşeza… A fost visul meu să o am şi am avut noroc că mama mi-a dăruit-o împreună cu toată mobila ei de dormitor…🙂 Şi, ca totul să fie aşa cum visam eu, ca frumoasa mea comodă să arate exact ca una desprinsă dintr-un film american alb-negru… e plină cu multe alte sticluţe, borcănele, tubuleţe şi cutiuţe… Parfumuri, spray-uri, creme, măşti, creioane, rujuri, tuşuri, farduri…

Acum stau şi mă întreb de ce atâtea? Oricum, fizic, nu le-aş putea folosi pe toate în acelaşi timp. Dar când vine reprezentantul nu ştiu cărei companii şi-ţi bagă revista sub nas, cu tot felul de reduceri şi preţuri senzaţionale… sau când vezi în pauza publicitară (bine că mi-am băgat HBO…😛 ) cât de bine se întinde fondul ăla de ten, sau cât de tare e crema asta care face lalele să stea drepte ca nişte beţe… cred că e un spiriduş în capul meu care-mi şopteşte „You have to get this!”👿 . Şi eu mă execut… Într-o mai mare sau mai mică măsură… Până la urmă, în faţa raftului, îmi mai pun şi eu o întrebare: „Chiar am nevoie de asta?”.

Am aruncat tot ce era expirat… Şi tot ce nu ştiam dacă este expirat pentru că nu exista nici un indiciu pe recipient… Oare erau „life time guarantee”😈 ??? Şi tot au mai rămas… câteva…

Lasă un răspuns

