Weekend

Despre muzică, Despre orice altceva

În weekend m-am distrat de minune…

Sâmbătă am fost, pentru prima oară, în Music Club…😆 Much too expensive for me… 7,5 un Tuborg… :O Dar, în schimb, am avut parte de un concert… (cine-mi spune şi mie cine a cântat…😆 ). Eu presupun că a cântat JukeBox… numai că nu prea semănau cu cei de la Cârcotaşi… sau cu cei de pe site… Iar solistul vocal părea a fi Paur, de la Antract,😉 dar mulţi m-au contrazis… Aşa că sunt în ceaţă… Pentru prima oară mă duc la un concert, îmi place şi eu nu ştiu cine a cântat…😀
Duminică…😆 am jucat whist, am ieşit pe locul II…😀 Am păpat pui la rotisor, gătit la noul meu aragaz…😛 şi am băut apă cu gheaţă făcută la noul meu frigider cu dozator de apă şi display…😛 Iniţial programasem o plimbare prin parc, dar vremea ne-a cam jucat feste… Soarele… când apărea, când dispărea… Se mai auzea un tunet din când în când… :O
De fapt vroiam doar să mă dau mare că mi-am luat frigider şi aragaz…😆

Serios acum, dacă ştie cineva cine a cântat sâmbătă în Music Club…😀 chiar mă interesează, inclusiv formula în care au cântat…

3 gânduri despre &8222;Weekend&8221;

Lasă un răspuns

