Luni

Despre muzică, Despre orice altceva

Nu-mi place ziua de luni. Nu ştiu dacă a observat cineva calendarul meu de-aici, de pe WordPress… Ziua cu care începe săptămâna e… vineri😆

Şi pe lângă faptul că ieri a fost luni… am mai primit şi veşti proaste… Aştept să văd ce se va întâmpla lunea viitoare…

Luni, 10 iulie 2006

Se apropia ora de plecare. Deschid în fugă Yahoo-ul şi dau peste un mesaj. Îl deschid şi brusc simt cum mi se întunecă privirea şi toţi piticii mi se urcă pe ceafă şi încep să tropăie… Monsters of Rock se mută de la Varna la Albena… şi se va ţine pe trei stadioane (nu ştiu de ce dar nu prea cred că în Albena sunt trei stadioane…). OK, n-ar fi cine ştie ce numai că am rezervare făcută (şi plătită, parţial) în Varna, în buricul centrului şi, în al doilea rând, nu mă deplasez în BG cu maşina, aşa că 60 km zilnic (dus-întors) nu mi se par chiar floare la ureche. Singurul lucru pozitiv la care m-am putut gândi a fost: „Bine că nu merg cu cortul… Oare locul de campare va fi pe stadion???”. Enervată şi agitată, mă apuc să-i scriu bulgarului (angajat al companiei ce se ocupă de organizarea festivalului) cu care mă mai „conversasem” pe mail în legătură cu festivalul. Trimit mail-ul, ies să fumez… Încerc să mă calmez, având în vedere că mă aştepta şi o petrecere…😉 Pe jumătate am fost salvată de „depresie” când am văzut că voi putea oferi sărbătoritului, printre altele, şi autograful lui A. G., alături de ultimul album, „Nashville Calling”.

Intru iar în birou, verific mail-ul. Silence… Plec, încă ofticată şi roasă de ciudă… Chiar aşa? Am planificat vacanţa asta în cele mai mici detalii în speranţa că totul va ieşi sooo perfect… Şi uite acum ce se întâmplă…

Ajung la terasă… Sorry… Nici nu ştiu dacă am zis „Bună!”😳 Încă mă gândeam la tot felul de scenarii… Încet-încet mă destind… O bere, două… Un mic, doi… Încă o bere…😀 M-am distrat şi m-am simţit foarte bine…😉 Dar nu cred că am fost o companie prea plăcută… :O
Grija totuşi nu-mi dădea pace. Nici nu m-am urcat bine în taxi că degetele îmi ardeau deja în căutarea tastaturii… Finally ajung acasă, verific mail-ul. OK, bulgarul îmi răspunsese… Şi am rămas şocată.

Încă nu ştia sigur dacă festivalul se mută de la Varna la Albena… În cursul acestei săptămâni se va stabili locaţia finala (?!?). De vină pentru o probabilă strămutare a festivalului ar fi primarul Varnei care (oau… sună aşa de cunoscut…) vrea să stabilească o oră de „stingere” şi în plus vrea să interzică vânzarea băuturilor alcoolice (în perimetrul unde s-ar fi ţinut concertul, bănuiesc…).

Aşa că n-am rezolvat nimic, n-am aflat nimic sigur…

Părţi bune dacă se mută festivalul la Albena, am găsit deja… Se reduc cheltuielile… Nu mă mai duc la tot festivalul ci numai la Motorhead (dacă mai vine… :O – acum deja nu mai cred în reuşita acestui festival… Ştiam eu că… „it was too good to be true…”).

Părţi rele sunt destule… N-aş fi ratat nici una din trupele copilăriei mele…😆 dar să mă plimb cu autobuzul între Varna şi Albena… Şi oricum, presupunând că mă înţeleg cu bulgarul cu hotelul şi-mi dă banii înapoi… Oare mai găsesc eu vreun loc liber în Albena???
Acum nu-mi rămâne altceva de făcut decât să stau şi să aştept… Iar aşteptarea asta mă omoară…😥

Un gând despre &8222;Luni&8221;

Lasă un răspuns

