Blogoree

Despre orice altceva

Oare cât va mai trece până va intra în dicţionar acest cuvânt?

Blogoree = Stare de excitaţie psihică, care se caracterizează prin tendinţa excesivă, nestăpânită de a scrie pe blog continuu şi incoerent. ♦ (Fam.) Faptul de a scrie pe blog mult şi inutil; blogbuţie, blogvacitate. (definiţia DEX pentru logoree, modificată…😀 )

:O am dat o căutare pe Google şi am găsit… http://www.blogoree.ro/

Am descoperit aproximativ recent această lume a blogger-ilor. E o lume fascinantă, cu bune şi rele. E ca un drum pe care întâlneşti o mulţime de oameni… Şi te opreşti şi-i asculţi (sau nu…) pe toţi. Te miră câte idei, câte gânduri, câte sentimente stau ascunse pe acest drum…

Aproape zilnic sar din blog în blog… La tot pasul găsesc ceva ce-mi place… Normal, nu poate să-mi placă totul…😛

Voi încerca, cât de curând, să creez o colecţie cu link-urile acestor site-uri (unele sunt deja în blogroll, altele sunt pierdute prin „chat”-ul de la Google sau prin arhiva YM…).

Un gând despre &8222;Blogoree&8221;

Lasă un răspuns

