M-am săturat…

Despre munca

M-am săturat… Nu de vodcă sau gin, tequila, rom sau vin…😛 Ci de muncă… Şi nu de muncă în general, ci de locul meu actual de muncă… Nu mai am nici o satisfacţie, nici o plăcere, a intervenit rutina, tot elanul meu s-a dus pe apa sâmbetei… Probabil de asta nici nu mă mai interesează la ce oră ajung la muncă, dacă întârzii sau nu, dacă trag mâţa de coadă, frec menta sau zgudui maimuţa (expresii de cartier…😛 cu acelaşi sens… adică a te face că munceşti…😀 ) sau chiar îmi fac treaba.

Dar cum s-a ajuns aici? De unde vine lehamitea asta? Păi de unde să vină… Din prea multe poveşti, din prea multe promisiuni neîndeplinite… Am ajuns să nu mai cred nimic… De 2 ori, şeful meu, mi-a promis că vor fi angajate persoane care să-mi preia din atribuţii, care să mă ajute… Şi normal că persoanele angajate au ajuns să facă cu totul şi cu totul altceva… Ultima mărire de salariu am discutat-o prin septembrie – octombrie 2004… :O iar aprobarea pentru mărire s-a primit în septembrie 2005… :O De 2 ani promite că o să cumpere aer condiţionat… A primit aprobare de-afară dar… nici până azi nu l-a cumpărat… Şi-atunci zic, sătulă de poveştile nemuritoare ale şefului meu… că nu se merită să continui aşa…

4 ani am lucrat aici… M-am implicat, am vrut să meargă totul ca pe roate, să fie totul ok… Degeaba… Nici un pic de recunoştinţă, nici măcar un amărât de „mulţumesc”… Nimic… Şi când mă gândesc că nu lucrez pentru un kkt de companie românească, ci chiar pentru una multinaţională, cu filiale în multe ţări, îmi vine să-mi smulg părul din cap… Pentru că eu sunt de vină… În primul rând pentru că am pus suflet şi m-am implicat, aşteptând ca eforturile mele să fie răsplătite… Apoi pentru că am continuat să sper… Şi-apoi, pentru că încă mai sunt aici…

Dar nu mai stau mult timp… Nu mă mai las ameţită de poveştile lor… Mă-ntorc de la Monsters of Rock şi-mi dau demisia. Căci e la moda…😀

3 gânduri despre &8222;M-am săturat…&8221;

  1. Dar eu m-am saturat azi ptr. totdeauna sa curat mizeria altor, sa fac curat dupa inaintasii mei care si-au facut plinul, azi mi-a venit sa urlu. Cu ce drept ex-sefa mea se mai intereseaza ce se intampla la ex-locul de muna daca s-a pensionat? Ce mai vrea, caci oricum ii acopar inca mizeriile si urmele dupa care si-a facut plinul. Daca omul e corect nu are nicio sansa. Sper in Loteria Vizelor! Cand ne vom trezi? cand vom avea constiinta? ROMANIA TREZESTE-TE!

Lasă un răspuns

