Un fan Manowar fericit… :D

Despre muzică

Pe 14 iunie a fost ziua lui Ciprian…😀

Pe lângă emoţiile de care a avut parte înainte de petrecere…😀😀😀 a mai avut emoţii şi când a început să-şi primească cadourile…

Eu, care am organizat totul…😛 am vorbit cu oamenii, i-am invitat şi… le-am spus ca în momentul în care Ciprian se apucă să le facă invitaţiile…😀😀😀 să-i spună că nu pot veni… Normal, Ciprian al meu a zis că dacă lumea nu poate veni pe 14, schimbă ziua de petrecere şi pe 14 rămâne la birou să le dea de băut colegilor…😦 Teoretic eu mă întâlneam la terasă cu invitaţii lui şi el… nu venea… Am jonglat puţin şi am confirmat câţiva invitaţi numai să-l conving să renunţe la băuta cu colegii… Şi l-am convins…

Când a ajuns la terasă… a fost surprins să vadă oameni care au venit din delegaţie special pentru el…😀 , oameni care au renunţat la concertul cu 50Cents pentru el…😀😀😀

Dar acum, fără supărare, prieteni, cel mai surprins a fost când a văzut „pachetul Manowar”…😀

Poate anul viitor are şi el puţin noroc şi-şi va vedea live trupa preferată…
Şi las pozele să vorbească de la sine… Şi nu mai pot să scriu nimic… pentru că Ciprian vrea să mai vadă un concert… Manowar, of course… Poate totuşi vrea să se uite la meci?!?

Pungă Manowar... :D

Cutia

Surpriza

Hell On Earth, part I, II and III

Un gând despre &8222;Un fan Manowar fericit… :D&8221;

Lasă un răspuns

