Căldură mare… monşer… :D

Despre orice altceva

E cald, foarte cald… Şi turbez când văd extensia Firefox care-mi arată că acum, afară, sunt… 26 de grade… E ora 11.00 noaptea… Cum să fie 26 de grade???

Azi, de căldură, mi s-a umflat capul… Da, mi s-a umflat capul… :O Port ochelari de ceva vreme şi astăzi, parcă mă incomodau… Parcă era ceva în neregulă… Mă durea capul… Îi dau jos şi încep să mă frec uşor pe tâmple… :O Rama de la ochelari lăsase urme adânci în tâmplele mele… Uşor, aveam o senzaţie de bine, de eliberare… Şi durerea de cap se ducea uşor, uşor…

Am auzit, să ţi se umfle picioarele de la căldură, degetele (asta mi se întâmplă şi mie…, şi în sfârşit vara îmi stă şi mie fix pe deget inelul de logodnă…😛 ), dar chiar şi capul??? Uite că se umflă şi capul… Şi mâine, normal, mă duc la cabinetul unde mi-am făcut ochelarii, sa mi-i aranjeze puţin, pentru… dimensiunile de vară ale capului meu…😛

E… dar mâine cică ar fi 33 de grade şi chiar o să plouă… Sunt 60% şanse să plouă… Da, aşa mai merge…😀 Şi joi la fel…😛 chiar cresc şansele de ploaie la 80%…

2 gânduri despre &8222;Căldură mare… monşer… :D&8221;

  1. Mâine pleci, nu? Uite că ţi-am pregătit ceva:

    Click here😛

    N-o să plouă, dar temperaturile vor fi între 28 şi 33 grade Celsius…😀

    Stop me, please… Simt cum mă transform în Florin Busuioc… :O

Lasă un răspuns

