Dorna

Despre orice altceva

Mă miră insistenţa şi perseverenţa celor de la Dorna…

Pentru cei ce sunt comozi şi circulă cu maşina personală prin acest Bucureşti mult prea chinuit, vorbesc de reclamele pe care Dorna le face în metrou (şi da, în sfârşit, aţi mai aflat ceva despre mine…😀 URĂSC MAŞINILE!!!).

Deci… Dorna s-a decis să aducă un petic de iarbă verde în staţiile de metrou… La propriu… e chiar iarbă… verde!!! Naturală… Pentru efect, pe mini-pajiştea creeată au pus şi câteva flori galbene… Dacă-s naturale sau nu, eu nu vă pot spune, căci nu am îndrăznit să le ating (ce bine m-a crescut mama…😀 ). În schimb, sunt alţii care nu numai că le ating, dar le şi iau cu ei acasă… Sunt naturale, domnilor??? Şi dacă, să zicem, după-amiaza pe pajiştea din inima metroului nu mai e nici o floare… a doua zi dimineaţă e plin de flori… Sunt curioasă… cât va continua? Până când vor fi aduse flori? Până când nu va mai lua nimeni nici o floare? Până când se vor plictisi cei de la Dorna? Până când se va termina reclama?

Oricum, eu mă simt bine… Nu ştiu dacă e instinct sau dorinţa de a evada un pic din peisajul de beton ce mă înconjoară… dar de fiecare dată când trec pe lângă peticele astea de iarbă, parcă respir mai adânc, mai cu poftă… şi chiar simt ceva, o adiere, ca de primăvară, primăvară de care anul acesta nu prea am avut parte… :O

Tot caut o poză pe net, o secvenţă din clip, dar nu găsesc… :O E vorba de reclama TV în care o duduie…😀 bea apă (Dorna, of course…😀 ) şi fusta i se face pajişte… cu flori galbene pe ea… :O . În metrou, apare print-ul cu duduia în cauză, şi dedesubt, pajiştea, cât se poate de naturală… şi florile care azi sunt, mâine nu, poimâine da… şi tot aşa…

5 gânduri despre &8222;Dorna&8221;

  1. Am mai gasit un blog în care a fost pomenită… „munca în zadar” cu florile şi pajiştile din metrou…
    Ieri dimineaţă, pajiştea de la Unirii era devastată… goală şi uscată… Iar azi…😦 au dispărut pajiştile… de tot…

    Oricum, Dorna, mulţumim pentru perseverenţă…

  2. În schimb, sunt alţii care nu numai că le ating, dar le şi iau cu ei acasă… Sunt naturale, domnilor??? Şi dacă, să zicem, după-amiaza pe pajiştea din inima metroului nu mai e nici o floare… a doua zi dimineaţă e plin de flori… Sunt curioasă… cât va continua?

    S-au plictisit!😛 Acum o săptămână veneau aproape în fiecare seară, puneau din nou flori, udau iarba… Acum s-au plictisit, s-au săturat… probabil din cauza retarzilor de care vorbeşti tu…

  3. Am ajuns rău…😀 Fac comentarii la post-urile mele…😀
    Nu vroiam să spun decât atât: cei de la Dorna s-au plictisit… Pajiştile mele din metrou sunt goale, abandonate… Nici o floare… Iarba a început să se îngălbenească… Deprimant…

Lasă un răspuns

