Copilărie…

Despre cărţi, Despre muzică, Despre orice altceva

Vorbeam deunăzi pe Yahoo cu cineva…🙂 Îmi cerea părerea despre un articol… Tot vorbind, i-am mărturisit că am scris şi eu un articol… acum vreo 12 – 13 ani, un articol despre muzica rock… Un articol mult prea lung pentru a fi publicat…

M-a întrebat de ce nu-l public aici…😀 Bună întrebare… Ca şi cum aş avea curajul să reproduc aici ceea ce a sintetizat mintea şi pixul meu dintr-un număr de x articole acum 12 ani… când toate ziarele erau pline de prostii… Nu că acum ar fi altfel… Dar atunci, din ce-mi aduc aminte, nu era ziar să nu scrie că muzica rock… e plină de mesaje sataniste subliminale… Că dacă asculţi „Stairway To Heaven” invers… nu mai ştiu exact ce îndemnuri sataniste auzeai… Era perioada aceea tulbure în care dacă se sinucidea cineva… era clar rocker şi umbla noaptea prin cimitire…😛 Era o nebunie totală, o dovadă în plus că unii adulţi din vremea aceea nu se puteau desprinde de comunism şi pentru ei era mai simplu să acuze… Părerea mea…😛 pentru că eu nu am crezut şi nici nu am să cred vreodată astfel de aberaţii…😳 oricâte dovezi aş vedea sau auzi…😀

:O am dat o căutare pe net (😀 pe vremea aia… net-ul era poveste…) şi văd că aceste poveşti încă mai dăinuie… :O

Oricum, nu despre asta era vorba… Ideea e că oricum nu cred că am să public vreodată acel articol… aici… sau în altă parte…

Răsărit şi apus, apus şi răsărit

Totuşi, am să mă apuc să public ceva aici… Poeziile mele…😀 Au mai fost publicate… Am scos un volum de poezii în 1998, „Răsărit şi apus, apus şi răsărit”… Nu cred ca s-a vândut…😀 Eu, oricum, nu mai am decât manuscrisul… dactilografiat de mine la maşina de scris…😀 Nici nu ştiu care din poeziile din manuscris au ajuns să fie publicate… Dar m-am hotărât să scriu aici, pe rând, poeziile care încă îmi mai plac…😀

Pentru început, motto-ul volumului meu de poezii:

Love to faults is always blind,

Always is to joy inclin’d,

Lawless, wing’d, and unconfin’d,

And breaks all chains from every mind.

(William Blake – „Poems from MSS. – Untitled Poem”)

Un gând despre &8222;Copilărie…&8221;

Lasă un răspuns

