504 hits

Despre orice altceva

M-am apucat de blogging pentru că… aşa era la modă…😀

De fapt am început cu Yahoo 360, care mi s-a părut o chestie OK… Să ţii legătura, în alt mod, cu cei ce-i cunoşti… Nu le mai scrii mail-uri, îi inviţi pur şi simplu să-ţi viziteze pagina, să vadă ce se mai întâmplă cu tine, care mai e viaţa ta…😀

Am părăsit, într-o oarecare măsura, Yahoo-ul pentru că nu mă lăsa să fiu creativă, nu îmi lăsa loc să mă mişc, să spun aşa, am ajuns, aici, pe WordPress.com… E interesant, să scriu în română, cu caractere româneşti, să nu scriu despre manele… :S şi să mă trezesc… :O pe locul 9 în topul blog-urilor în limba română… :O O surpriză şi o onoare pentru mine…

Încă nu am reuşit să-mi identific cititorii… Nimeni din cei ce "au trecut p-aici" nu a avut îndeajuns curaj de a scrie câteva rânduri în "Guest Book"… Dar mai aştept… Din 504 de trecători… poate unul măcar va avea curaj…🙂

Eu încă mai aştept…

Rank 9

Lasă un răspuns

