Unde-i timpul liber?

Despre orice altceva

Muncă, prieteni, casă, câini… Eu? Blog-ul meu? Zace aici, nebăgat în seamă…😦 de mine… Pentru că nu-mi găsesc timpul necesar să mă ocup de el…😦

Am încercat să-mi impun să scriu cel puţin o dată pe săptămână, să car în geantă un carneţel în care să scriu ce-mi trece prin cap, ce mă impresionează… Nuuuu… Nu sunt eu atât de organizată. Sunt o fire aşa… mai spre artistic… mai spre haos şi dezordine… 😳

Păstrez totul în cap şi când ajung în faţa PC-ului… nu ştiu ce să scriu mai întâi… aşa că deschid un joc… şi…

Am scris undeva că o să editez pozele de la concertul lui A.G. Weinberger din Tiffany… Am reuşit să editez jumătate din ele… 😳 Vreau, totuşi, să le termin şi apoi să le public pe cele mai reuşite… Am vrut să scriu despre repararea străzilor din Bucureşti… 😳 Am vrut să scriu despre cât de frumos e să te plimbi prin Bucureşti… pe jos, nu cu maşina… 😳 În camera foto zac pozele de la ziua lui Ciprian… şi nici nu am scris nimic despre asta… 😳 Şi aşa am ajuns la concluzia că nu am timp liber… că nu reuşesc să fiu cu adevărat un bun manager al timpului meu😛 …

Am citit, acum ceva timp, o ştire bulversantă referitoare la un raport al Pentagonului :O M-a pus pe gânduri un singur lucru… Faptul că ziua nu are 24 de ore… ci 16… Asta ar fi scuza mea oficială pentru faptul că scriu o dată pe lună aici…😀 O să încerc să scriu mai des…😀😀😀

Lasă un răspuns

