26.280

Despre orice altceva

VacantaSportCitit

SarutParcDans

Probabil aţi văzut prin oraş reclamele de mai sus… pe mine… m-au pus pe gânduri, m-au îngrozit… :O

Trăim, în medie, 26.280 de zile… adică… 72 de ani… 72 de ani mi se par mulţi… dar oare de ce 26.280 de zile mi se par aşa puţine???

  • 735 de zile… vacanţă… cam puţin (2 ani şi un pic…)
  • 450 de zile facem sport :O Eu nu fac… pot să adaug astea 450 de zile la vacanţă??? (1 an şi 3 luni…)😀
  • 350 de zile citim… Cam puţin, mult prea puţin… (nici măcar un an… :O)
  • 180 de zile… ne sărutăm… iar, cam puţin…
  • 83, doar 83 de zile admirăm frumuseţea naturii plimbându-ne printr-un parc… puţin…
  • 76 de zile dansăm… Doar 76 de zile…

E bine, totuşi, că seria asta outdoor nu a continuat cu alte exemple… Câte zile dormim, câte zile muncim… câte zile ne uităm la televizor sau câte zile stăm pe internet sau… de ce nu, câte zile vorbim la telefon???

Tocmai am aflat că astăzi am "onorabila" vârstă de 11,034 de zile… N-aş putea spune câte zile am dansat până acum sau câte zile am citit… Tot ce ştiu e că vreau să citesc mai mult, să dansez mai mult, să mă plimb mai mult prin parc, să stau în vacanţă cât mai multe zile…😀 şi… să fiu sărutată Kiss şi să sărut Kiss cât mai mult…😀

Lasă un răspuns

