CERF 2006

Despre fotografii, fotografi, aparate foto..., Despre muzică, Despre orice altceva

XL 883C SportsterXL 1200C SportsterDyna FXDBI Street Bob

Azi am fost la CERF… Bine că am avut invitaţie, că… nu prea a meritat…😦 Am cumpărat la preţ excepţional revista Foto-Video (din familia Chip) şi într-adevăr, asta a meritat… E o revistă excelentă care, poate, va scoate într-o bună zi la iveală fotograful profesionist din mine…😀 Şi chiar acum mă apuc de treabă… să scot zgomotul de imagine de pe minunatele poze ce le-am făcut la concertul lui A. G. Weinberger din Tiffany… M-am luat după manual, am vrut să fac totul ca la carte, am "băgat" un ISO400 iar rezultatul… m-a făcut să plâng şi să-mi smulg părul din cap…😀 Dar se pare că există o soluţie, aşa că… ţineţi-mi pumnii… Dar… Of… Tot la ROMEXPO a avut loc un salon moto… O… N-am îndrăznit să intru…😦 M-am mulţumit să privesc afară motocicliştii şi motoarele lor… Păcat că nu am avut camera la mine… Chiar înainte să plec de-acasă am descoperit că acumulatorii nu-s încărcaţi… Dacă ştiam eu ce mă aşteaptă la CERF… Mai sacrificam o oră sa-i încarc…😀 Poate găseam un motor de "închiriat" sa-mi fac şi eu o poză…😀

Momentan… Visez… să-mi iau unul din motoarele de mai sus… în leasing…😀

Un gând despre &8222;CERF 2006&8221;

Lasă un răspuns

