06/05/2006 – 1:41 AM

Despre muzică

Nu ştiu ce titlu să dau acestui post, acestei "intrări" în jurnal…😀

Daca ar fi după mine, ar suna ca o listă de rezoluţii făcute de Anul Nou… Culmea, tot ce mi-am propus în seara asta, nu are nici o legătură cu ce-am "gândit" eu de Anul Nou…

Dac-ar fi s-o iau aşa, cea mai mare "ne-realizare" a mea este motorul…😦 Nu ştiu de ce am gândit eu ca vârsta de 30 de ani reprezintă vârsta ideală pentru un motor… :O Aşa gândeam eu la cumpăna dintre anii 2004 şi 2005… La cumpăna dintre anii 2005 şi 2006 deja mă întrebam dacă visul meu mai este realizabil… dar cântam în continuare "Călare pe motoare" – Cargo…

Poate pentru mine asta e libertatea supremă… nu ştiu… Poate e o obsesie, o fiţă, o dovadă de independenţă… Nu ştiu… Oricum, între a-mi lua o maşină sau un motor…😀 motorul… câştigă…

Oricum, nu m-am gândit niciodată… niciodată… că aş putea vedea… live… Motorhead… Nu, nu i-am văzut în seara asta…😀 Dar i-aş putea vedea… în Bulgaria, la Varna, la festivalul "Monsters of Rock"… Şi vreau să-i văd… pentru că este posibil… pentru că Varna nu e decât la 50 de kilometrii de Vama Veche… Pentru că altceva mai bun nu am de făcut în vara asta… Pentru că… am pierdut concertul Metallica din România, nu mai vreau să pierd nimic… Pentru că Motorhead e una din trupele adolescenţei mele… Pentru că îmi permit şi pentru că, pur şi simplu… VREAU!!!

Aşa că, dacă între 3 şi 7 august mă găsiţi acasă… în Bucureşti, înjuraţi-mă, certaţi-mă, pentru că altceva nu merit dacă nu am puterea de a-mi urma unul din vise… Iar dacă nu mă găsiţi acasă…😀 urmaţi-mi exemplul… pentru că o viaţă avem… şi merită trăită… Iar vara viitoare… ne vedem pe motoare…😀 la mare sau la munte… în Bulgaria sau în România… nu mai contează… atâta timp cât motorul va toarce sub noi…😀

Până una-alta… poate ne vedem la… Apocalyptica, la Arenele Romane, pe 31 mai… Asta dacă A. G. Weinberger nu ne mai răsfaţă până atunci cu un concert în Bucureşti (sau de ce nu, în Ploieşti…)…

Un gând despre &8222;06/05/2006 – 1:41 AM&8221;

  1. Nu mai mergem la Apocalyptica… E o muzică cam ciudată pentru noi…😀 Ciprian a spus aseara că e muzică pentru… Cioran…😀😀😀
    Eu nu-s de acord cu el… Pentru că mie îmi place Cioran…

Lasă un răspuns

