Concerte, concerte…

Despre muzică

IRIS

Am fost la concert… Vineri seară… În Lăptărie, unde mă simt ca la mine acasă…😀

Am făcut poze… Iar de poza asta sunt chiar mândră… Îmi place cum a ieşit… Noroc… sau măiestrie… cine ştie…😉

Îmi plac concertele în cluburi, pentru că e o senzaţie diferită, e senzaţia aceea că se cântă numai pentru tine, există apropierea între muzicieni şi spectatori… Nu e ca în sală sau în aer liber, unde sunt sute sau chiar mii de spectatori…

Ce-a fost extrem de frumos şi impresionant, a fost finalul, când toată lumea a cântat „M.A.X.I.M.A.” de la cap la coadă, în speranţa obţinerii unui nou bis… Dar n-a fost să fie…

Am mai fost la un concert, în martie, pe 23, într-un club din Regie, ONX… Protagonistul a fost A. G. Weinberger. Mi-a plăcut extrem de mult… Atât de mult încât la sfârşit, neştiind cum să-i mulţumesc pentru concert, şi considerând că un simplu „mulţumesc” nu ar fi de ajuns… am întrebat: „Pot să vă pup?”… Şi asta am făcut… Pentru că aşa sunt eu… impulsivă şi de moment…😀 Şi asta am simţit eu să fac în acel moment şi asta am făcut…

Spuneam mai sus că în Lăptărie mă simt ca acasă… Este adevărat… pentru că în Lăptărie, urechile mele finuţe şi sensibile nu sunt agresate cu house sau mai ştiu eu ce alte genuri de muzică ce nu-şi au locul acolo… „Cunoscătorii” ştiu ce muzică se ascultă în Lăptărie şi, probabil, mă înţeleg…😀

Am făcut această mică introducere pentru că mi-am adus aminte de ONX… Cred că nici nu se răcise bine chitara lui A. G. şi dintr-o dată am auzit nişte bubuituri… care mai aveau un pic şi-mi spărgeau timpanele… Concertul nici nu se terminase decât de vreo 5 minute… şi băieţii au băgat house… Sinceră să fiu… m-am simţit dată afară… Nu mi se pare normal ca, după un excelent concert de blues, să se facă o astfel de trecere, brutală, chiar, la house… Oricum nu e singurul club în care se întâmplă asta… Mai ştiu unul, Chicago… În care am ajuns din întâmplare, anul trecut, de ziua mea… Totul părea perfect… Nu-mi venea să cred că într-un club din buricul Bucureştiului se ascultă muzică aşa bună… Eram surprinsă… Dar nu ştiam ce mă aştepta… Când s-au făcut orele 22.00 trecute fix… BUM-BUM-BUM… :O Gata… Începuse discoteca… Şi uite d-asta îmi place mie în Lăptărie… Pentru că în Lăptărie… nu am surprize de genul ăsta… Şi sper… ca acest lucru să nu se schimbe niciodată… Pentru că-mi trebuie şi mie locşorul meu în Bucureştiul ăsta mare… Nu degeaba visam eu la o nuntă pe terasa „La Motoare”…😀 Şi încă nu am renunţat la visul ăsta…😉

Pe 28 aprilie A. G. are un nou concert în Bucureşti, în Club Tiffany… Şi sper să fac poze… Şi să-mi iasă cel puţin încă o poză de care să fiu mândră… Şi sper… şi sper… ca după concert… să fiu lăsată să beau şi eu o bere în linişte (adică sper să nu se repete povestea din ONX)…

2 gânduri despre &8222;Concerte, concerte…&8221;

Lasă un răspuns

