Mi-am împrăştiat viaţa pe internet…

Despre orice altceva

Da… exact asta am făcut… Am început cu Yahoo 360 unde am făcut o pagină de familie, să zic aşa… Apoi, mi s-a părut că nu e de ajuns… Pe pagina de „familie” nu mă puteam exprima liber…😀 Nu că Ciprian ar fi un dictator… Dar… cum pe el nu-l pasionează chestiile astea…😮 nu puteam păcăli lumea postînd părerile mele… şi nu părerile noastre… Aşa că am dezertat pe altă pagină, tot la Yahoo 360, pagina mea personală, blogul meu, ideile mele, sentimentele mele… toate în engleză…😀 Normal că m-am simţit frustrată pentru simplul fapt că, uneori, ceea ce vroiam eu să spun… nu ieşea la fel de bine în engleză… sau nu suna la fel de bine în engleză ca în română… Aşa că… m-am mutat… iar… la WordPress… pentru că am mai multă libertate acolo… Şi-am mai luat o hotărâre… blogul de la Yahoo 360 îl voi face în română… pentru prietenii mei de pe Yahoo, şi va fi, de fapt, identic cu cel de la WordPress… Poate din când în când voi mai scrie şi în engleză… aşa… pentru exerciţiu… Poate mă apuc şi scriu şi în spaniolă… tot pentru exerciţiu…😀

Lasă un răspuns

